Hello guys im James from Idlewood us story started at Ganton September 16 1990 where we first time see the mafia i don't know what to do and me run to my friend house to Jefferson then he give me keys of cars i go to the gunshop and buy Desert Eagle then i go to the Las Venturas.Mafia follow me all the time.Then them started to shoot on me i don't know what to do.
I take Desert Eagle and shoot in the his car and nothing.Second time shoot driver and go around from San fiero to Los Santos
So it all begin
Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3
What you need to join us group?
Score 300+
Be active
Don't kill your team
Don't rob your team
How to apply?
Name:
Score:
Reason:
Know RolePlay:1\10
Best regards,Macetina.
Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3 Serbia is Kosovo<3